اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

از 28 اسفند تا پایان روز نخست فروردین‌ماه

11 هزار و 700 نفر به پست‌های هلال احمر مراجعه کرده‌اند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از مراجعه 11 هزار و 135 نفر به پست‌های ثابت هلال احمر از تاریخ 28 اسفندماه سال‌گذشته تا پایان روز نخست فروردین‌ماه خبر داد و گفت: مراجعان پست‌های سیار در این بازه زمانی 647 مورد گزارش شده است.

11 هزار و 700 نفر به پست‌های هلال احمر مراجعه کرده‌اند

 شهرام میرزایی ظهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه از 25 اسفندماه سال‌گذشته تا پایان روز نخست فروردین‌ماه نیروهای هلال احمر به آسیب دیدگان 45 حادثه امدادرسانی کرده‌اند، اظهار کرد: نیروهای هلال احمر در ارائه خدمت به حوادثی مانند برف و کولاک، تصادفات جاده‌ای، خدمات حضوری و امداد و نجات کوهستان ایفای نقش کرده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تعداد آسیب دیدگان امدادرسانی شده توسط هلال احمر را طی مدت زمان اجرای طرح ملی خدمات نوروزی 633 نفر اعلام و تصریح کرد: نوع خدمات ارائه شده، درمان سرپایی، مصدومین، مصدومین انتقالی و دو مورد مورد هم فوتی بوده است.

وی تعداد نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر درگیر در طرح ملی خدمات نوروزی استان زنجان 88 تیم عنوان کرد و افزود: تعداد کل نیروهای عملیاتی 247 نفر بوده است که ماموریت خود را با استفاده از 27 دستگاه آمبولانس و 18 دستگاه خودروی نجات انجام داده‌اند.

میرزایی در ادامه از مراجعه 11 هزار و 135 نفر به پست‌های ثابت هلال احمر از تاریخ 28 اسفندماه سال‌گذشته تا پایان روز نخست فروردین‌ماه خبر داد و گفت: مراجعان پست‌های سیار در این بازه زمانی 647 مورد گزارش شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: فضای دوستدار کودک، نمازخانه،کمپین نه به تصادفات و توزیع نقشه هم مراجعانی داشته است.

وی افزود: طرح ایمنی و سلامت مسافرین جمعیت هلال احمر استان زنجان با مشارکت 110 خانم و 134 آقا اجرا می‌شود.

انتهای پیام/73004/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول